dissabte, de desembre 23, 2006

Felicitats

Tal i com vaig fer l'any passat, vull felicitar el Nadal a tots els meus lectors amb uns quants propòsits personals i col·lectius. Primer, voldria agrair-vos als que em llegiu la vostra fidelitat i els vostres comments, que sempre són gratificants. El meu propòsit d'any nou és actualitzar més sovint La Portada (potser no diàriament com Gustau, però sí dues o tres vegades a la setmana).
També volia felicitar a tothom (no només els meus lectors) perquè aquest any, novament, llençarem quilos de menjar mentre a tot el món hi ha persones que moren de gana i desnutrició. Mentre nosaltres fem el cafè a casa amb la calefacció posada hi haurà gent tirada en qualsevol lloc del món, patint fred i gana.
Es mereixen un homenatge tots els governants perquè continuen vigents les mateixes guerres que altres anys que, fins i tot, han empitjorat: inestabilitat social i política a l'Iraq, a Palestina (cada cert temps a punt de caure en guerra civil), etc. Un altre mèrit seu és el compliment dels tractats mediambientals (Kyot) i el compliment dels drets inalienables de les persones (a la vida, igualtat sense diferenciació de sexe, edat, color de la pell o religió).
Finalment, enhorabona a tots perquè vivim en un món cada vegada més hipòcrita, on les mentides i les falsedats són el denominador comú de moltes actituds i accions.
Bones festes.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per reflexionar.

bon nadal!

Anònim ha dit...

Buera... una gran felicitació. Petons.